تفریحی

سرگرمی

تفریحی

سرگرمی

داستان های جال کوتاه انگلیسی همراه ترجمه فارسی

داستان  های جال کوتاه انگلیسی همراه ترجمه فارسی
Smiley in Love Wallpaper 3D Characters 3D
بود
که عاشق دختر یک پسر خیلی او را به پسر بچه گفت:
  
"اگر
من به شما گفته که من شما را دوست داشت، می کشد شما را به عنوان یک شوخی؟"

پسر گفت: "بله من می خواهم."
او پرسید: "چرا؟"
پسر جواب داد: اس ام اس عاشقانه قشنگ
"از آنجا که من می دانم که شما من را دوست ندارد، من می دانم که شما به من دوست دارم!"

داستان  های جال کوتاه انگلیسی همراه ترجمه فارسی
There was girl who loved a boy so much she said to the boy, "If I told you that I liked you, would you take it as a joke?"
The boy said, "Yes I would."
She asked, "Why?"
The boy replied, "Because I know you don't like me, I know you love me
داستان  های جال کوتاه انگلیسی همراه ترجمه فارسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.